Skip to main content

Numărul de reclamații/petiții și cereri de soluționare alternativă a disputelor înregistrate în ultimele 3 luni este de 294, respectiv 0.

Structura detaliată poate fi consultată aici, accesând pagina dedicată.

Despăgubiri rapide pentru asigurarea ta auto!

Cu o echipă de încredere alături de tine, în caz de accident, nu ai de ce să-ți faci griji.
Pentru depunerea unei cereri noi, claims@hellasdirect.ro
Pentru cereri deschise, claims@hellasdirect.ro
Pentru polița ta, support@hellasdirect.ro
Pentru reclamații, complaints@hellasdirect.ro

Anunță un dosar de daună în doar 8 minute

Poți raporta rapid o daună telefonic sau online. Iată ce trebuie să faci în cazul unui acord amiabil sau al unui proces-verbal de la poliție.

Dacă există un acord amiabil, începem cu documentele

Avem nevoie de fotografii ale documentelor vehiculelor, cum ar fi certificatul de înmatriculare, asigurarea RCA, permisul de conducere și cartea de identitate.

Apoi, avem nevoie de câteva fotografii de la locul accidentului

Fă câteva fotografii ale locului accidentului și ale avariilor vehiculului. Cu cât fotografiile sunt mai detaliate, cu atât te putem ajuta mai bine și mai rapid.

În final, avem nevoie de formularul de constatare amiabilă

Trimite-ne formularul de constatare amiabilă semnat de ambele părți, împreună cu orice alte informații suplimentare despre accident.

Dacă poliția este implicată, avem nevoie și de procesul verbal

Fotografiile, documentele și rapoartele ne vor ajuta să-ți trimitem rapid autorizația de reparație.

Pentru dosar penal, cerem documente suplimentare.

Va trebui să colaborezi cu poliția pentru a obține aceste documente.
Dacă există un acord amiabil, începem cu documentele
Avem nevoie de fotografii ale documentelor vehiculelor, cum ar fi certificatul de înmatriculare, asigurarea RCA, permisul de conducere și cartea de identitate.
Apoi, avem nevoie de câteva fotografii de la locul accidentului
Fă câteva fotografii ale locului accidentului și ale avariilor vehiculului. Cu cât fotografiile sunt mai detaliate, cu atât te putem ajuta mai bine și mai rapid.
În final, avem nevoie de formularul de constatare amiabilă
Trimite-ne formularul de constatare amiabilă semnat de ambele părți, împreună cu orice alte informații suplimentare despre accident.
Dacă poliția este implicată, avem nevoie și de procesul verbal
Fotografiile, documentele și rapoartele ne vor ajuta să-ți trimitem rapid autorizația de reparație.
Pentru dosar penal, cerem documente suplimentare.
Va trebui să colaborezi cu poliția pentru a obține aceste documente.

Intrebări frecvente

  • Daunele produse propriului autoturism, caz în care aveți nevoie de o asigurare facultativă CASCO
  • Daunele cauzate de un șofer fără permis, caz în care polița RCA poate fi anulată
  • Accidentele intenţionate
  • Accidentele cauzate de un șofer aflat sub influența alcoolului sau a substanțelor ilegale, caz în care polița RCA poate fi anulată
  • Furtul sau vandalismul propriului autovehicul asigurat, pentru care veți avea nevoie de o asigurare facultativă CASCO
  • Daunele rezultate în urma accidentelor în care persoana vătămată este singura responsabilă pentru accident
  • Daunele care depășesc limitele de răspundere prevăzute în contractul RCA
  • Situațiile în care proprietarul, utilizatorul sau conducătorul autovehiculului avariat este obligat la plata amenzilor sau a acuzațiilor penale
  • Daunele produse în timpul operațiunilor de muncă și care se încadrează în riscurile activităților profesionale, pentru care aveți nevoie de o asigurare auto de muncă pentru companii
„Copiază linkul

După depunerea cererii de despăgubire, asigurătorul are la dispoziție 30 de zile pentru a vă da un răspuns. Asigurătorul poate aproba cererea și poate face o ofertă de despăgubire sau poate refuza parțial sau total cererea de despăgubire.

Oferta de compensare trebuie să conțină calculul detaliat al costurilor de reparație și tarifele după care s-a calculat manopera.

Dacă cererea de despăgubire a fost aprobată, iar persoana vătămată acceptă suma cuantificată, atunci asigurătorul are la dispoziție 10 zile pentru a efectua plata.

Asigurătorul are dreptul de a dispune propria anchetă, chiar dacă dosarul de daună este complet și există un act de vinovăție (formularul de Constatare Amiabilă sau procesul-verbal de poliție).

Termenul în care asiguratorul este obligat să înștiințeze persoana vătămată cu privire la efectuarea propriei anchete este de 5 zile lucrătoare de la deschiderea dosarului de daună.

Comunicarea rezultatului nu trebuie să depășească 30 de zile de la data depunerii cererii de despăgubire.

Verificările se fac atunci când asigurătorul are anumite suspiciuni cu privire la factorii responsabili de accident.

Aceasta depinde de așa de mulți parametri, încât nu îi putem enumera pe toți. În medie, compensăm 50% din cazuri într-o zi. Dacă ne suni imediat după un accident și este clar că nu ești vinovat, atunci este foarte probabil să fii
despăgubit în 24 de ore.

„Copiază linkul

Apariția unui eveniment trebuie raportată la Hellas Direct:

  • În cel mult 24 de ore de la momentul în care a avut loc evenimentul
  • În cel mult 5 zile lucrătoare, din momentul în care ați luat act de producerea daunei.
„Copiază linkul